Subject: Everaus Ülemiste residentside infra - teede ehituse loa taotlus
From: "Erik Koidu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 13:21:37 +0300

Tere

Palun taotluse vormi

Ehitusloa taotlusele tuli märkus:

Transpordiamet on EHRi teinud sellise märkuse:

Info riigitee 11330 ja Väljaotsa tee ristumiskoha ehitamisest huvitatud
isikule/arendajale:

1.      Ehitustegevuseks riigitee 11330 alusel maal väljastab tee
ehitusloa (so sõlmib huvitatud isikuga ristumiskoha ehitamise lepingu)
Transpordiamet.

2.      Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse
ehitustöödeks riigitee 11330 alusel maal lepingus toodud tingimustel.

3.      NB! Ristumiskoha ehitamise lepingu sõlmimine toimub väljaspool
ehri keskkonda. Palume ristumiskoha ehitamisest

huvitatud isikul/arendajal esitada TRAM-le taotlus ristumiskoha ehitamise
lepingu sõlmimiseks  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Palume tellijal transpordiametiga ühendust võtta.

Erik Koidu

Projektijuht

Everaus Kinnisvara

 <tel:+372%20513%209370> +372 513 9370

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.Everaus.ee> Everaus.ee

 <https://maps.app.goo.gl/Mw8JBfR6AvdLLQts9> Everaus Ärimaja

 <https://www.facebook.com/everauskinnisvara/>

 <https://www.linkedin.com/company/65274243/>

 <https://www.instagram.com/everauskinnisvara/>